Friday, 30 December 2016

BULAN YANG PERTAMA


Amaran! Entry kali ini adalah sebuah entry penghargaan. Mohon jangan ada yang muak, termuntah pelangi or something bila baca nukilan ini. Kalau rasa nak baca juga, tolong well prepared dengan baldi dan tisu sekotak eh. Hahahahahahaha ✌

Bulan yang pertama;
Hey kau, ya kau. Kau yang hadir dalam hidup. Tak jemu ke layan karenah saya dalam bulan yang pertama ni? Tak penat ke hadap gedik, manja and nakalnya saya? Maaflah. Saya perempuan dan saya sungguh gemar untuk menghitung saat, minit, jam, hari, tahun malah dekad pun saya sanggup tunggu untuk teruskan perhitungan ini.

Untuk 720 jam;
Terima kasih untuk waktu yang diluangkan. Aku tahu kadang kau busy nak mati dengan life and hobby kau tapi kau tetap juga cuba untuk curi waktu tu untuk sentiasa ada dengan aku (kesat air mata) Aku tahu weih walaupun kau tak cakap pun yang kau tengah busy waktu tu! Hampir ¾ waktu kau tu mostly untuk aku kan? Hahahahaha aku tahu tu sebab aku ni pengacau hidup kau since you dah upgrade I to be yours so terima jelah takdir ni (jelir lidah, welk)

1440 minit yang terbazir;
Don’t ever you try to betray all my trust on you, okay? I know you won’t but you know kan I ni perempuan. Ragu-ragu tu confirm ada, paling teruk pun seminit dua dia mesti datang. Itu lah salah satu sebab kenapa saya selalu overthinking and sometimes it makes me gonna burst :)) Tapi takpa, kasih sayang I mampu mengatasi segalanya and please don’t broke all your promises because I’m holding it tightly.

30112016;
Hold on! Look at those numbers. Keep it in mind and let it be as our memorable numbers. I know you bukannya tahu nombor-nombor tu melambangkan apa kan. Biasalah lelaki (mata ke atas dan tangan di bahu) paling-paling depa dok buat jadikan nombor ekor kahkahkahkahkah. Eh, I melawak ja tu. Jangan ambil hati nah. Back in time, thank you for accepting all my flaws since you fall with me. I’m not pretty asf. I don’t a have a super nice body shape. I don’t have a flawless skin and maybe I’m not a type of girl that you’ve dream for. But I’ve a piece of heart that can love you until my last breath and I’ve a strength to defend you as mine. Last but not least, thank you for loving me sincerely. I really appreciate all your efforts :)

1853;
I LOVE YOU THERE! ❤

No comments:

Theme by Wanaseoby