HECTIC MONTH


Hai guys,
Lama agaknya kita tidak bersua muka? Am I right hahahaha. Okay, now aku rasa macam nak share something yang bagi aku mungkin benda ni datang dari diri sendiri. Yelah, mana taknya suka sangat buat kerja hujung-hujung and at the end hang yang lingkup terperosok bawah jambatan usang yang kau bina sendiri and kau tak tahu nak buat apa lepas tu. Percaya pada aku, aku dah lalui benda ni. Paling mengejutkan setiap sem benda ni berlaku hahahahaha. 
Alah standard student yang typical macam aku ni memang kelakunya macam ni. Selagi tak sampai ke takrih akhir selagi tu lah tak terkocoh-kocoh nak buat kerja. Lepas tu dan pula nak update story dekat whatsapp and ig kata busy, pecah kepala apa semua. Hell-o- siapa suruh hang buat kerja last minute, pastu hang nak memekak kata itu ini! ((Ehem dok mengata dekat diri sendiri ke kak? Hahahah, maaf))
Lately I’m kinda suffer from depression for a thousand reason. Waktu macam ni lah aku punya gatal, kiang, manja apa semua nak datang serby aku apa semua. Wtf takda waktu lain ke kau nak datang melawat pun? Because of this ego try to control me and kills everything. I mean every single thing! The big impact goes to my relationship ahahah but yeah aku bersyukur sebab i got someone yang memang boleh cover me up even teruk mana pun aku merajuk tu hah. Tapi seksa jugalah nak memujuk tu padahal takda apa pun yang nak dimerajukkan tu cuma saja je nak manja-manja hiks 😂
Hah cerita fasal benda lain pula, aku cukup meluatlah dengan perangai manusia yang umur makin meningkat tapi pemikiran sebijik macam kanak-kanak. Mungkin mereka letak otak dibawah tapak kaki, mungkin? Siapa tahu sebab mereka pakai kasut so kita tak nampak hahaha. Seriously aku malas sangat nak melayan perangai mereka yang serupa babi tu tapi terpaksa ye kan je sebab dah duduk serumpun, ah persetan dan perjudikan sahaja mereka semua. Mereka bukan bagi apa-apa keuntungan pun pada kau mi, so chill bak kata si buah hati tu hah 🙈
Aku rasa cukup dah kot untuk entry merapu kali ni. Bukan saja-saja menulis but this is my passion so benda ni help me a lot to heal my critical thinking, for love thanyou for the support. I loveyou ❤

No comments: